Ska bli trevligt

Snart kommer min älskling hem, han ska bara duscha & fixa till sig sen bär det av mot Norrköping. Ska bli riktigt kul faktiskt, det är inte så himla ofta man går på bio nu för tiden. så det ska allt bli roligt! Jag var förut ute med Catch och sen fotade lite, tänkte lägga in bilderna sen, om det blev några bra. Men det blev det nog, iallafall någon! Annars nu så har man iallafall prices gjort sig klar, har sminkat mig, tagit på mig kläderna & så! Så nu är man redo för bio! Jag har inte tänkt skriva så mycket nu, men får se om man skriver något när man kommer hem beror på om man är trött så man bara vill sova. Men annars får ni en uppdatering imorgon! Ha en trevlig kväll !



Gammal bild på min plutt!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Ok. Nää det visste jag inte. Ska du va där själv? Jag har ingen aning om vart jag ska göra min pratik.

2008-10-14 @ 22:09:13
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0