Praktik idag

Runt 9.20 kommer Sofia och hämtar mig, Sen åker hon & jag in mot Norrköping för att ha våra Praktiker. Är faktiskt lite nervös för är inte van att vara på ett sånt stort ställe, men det ska nog allt gå bra! Jag har min syster där ifall det skulle gå åt skogen. Jag ska få vara på avdelningen Smink & där de har shampoo & balsam. Så direkt när man kommer in! Så börjar klockan 10.00 och går till 17.00 det är ett tag, men bara att jobba & se glad ut. Just nu håller man på & fixar i ordning sig, Jag har lite problem vilka skor man ska ha. Vill direkt inte få ont i mina fötter. Det vore hemskt! Kanske bäst att sätta fart lite om man ska hinna ta Catch ett varv också! Ha en trevlig onsdag!  


Kommentarer
Postat av: emelie

Hoppas du får en trevlig dag du också! :)

2008-10-22 @ 08:12:13
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch då. Japp men mår bättre nu iaf. Så jag kommer ner på fredag :D

2008-10-22 @ 21:58:57
Postat av: emelie

hur gick det idag då? :D

2008-10-22 @ 22:01:00
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0