Man ska inte må dåligt av det

Jag & Andreas var i Norrköping förut, men det blev ett snabb varv. Vi var bara inne på media markt & sen åt på Mc-donalds. För vi var så himla hungriga! Sen åkte vi faktiskt hemåt, för blev rätt så sent. Och nu ikväll har man kollat på två avsnitt av "Mannen som talar med hundar" jag förstår inte riktigt hur han lyckas med såna problem folk har med sina hundar. Liksom han fixar det nästan direkt. Riktigt bra gjort tycker jag! Imorgon är det en lång dag i skolan. Känner inte alls för det men det är väl bara att bita i och tänka att jag är i skolan för att lära mig saker. Då kanske dagen går mycket fortare, eller vad tror ni? Jag måste sätta fart lite nu med min svenska. Annars kommer det aldrig bli klart. Då får man väl annars skit av läraren! För man vet ju hur den läraren är, men ska man verkligen må dåligt av att gå till en sån lektion? NEJ, det ska man inte. Men tyvärr gör jag det. USCH nehepp dags att ta tag i svenskan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0