T o r s d a g

Min kusin skrev i en kommentar att hon ville få lite uppdatering, bäst att lyda henne. he he Men värst är att man inte har så himla mycket att skriva faktiskt. Jag har varit och städat fyra stycken trappuppgångar och tjänat lite pengar på det! Det går alltid åt faktiskt. Sen så kom min pappa med mat också, Från Grillen. Väldigt gott! Speciellt den jag jämt äter, eller bara kan äta där. Green meal. (vegetariskt) riktigt gott faktiskt! Ska senare se på bröllopsform och nytt läge. Annars blir det inte så mycket annat gjort denna kväll. Bara slappa! Men ska nog sätta mig med Praktiskt marknadsföring B lite. Så man får lite gjort iallafall! Nu ska man gå och kika på vad min sötnos gör. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Super :P

2008-11-06 @ 18:46:20
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0