VG

Jag är så himla himla GLAAAAD.

Gjorde ett prov igår i Projekt & företagande. Och fick reda på det idag, och fick VG. är stolt över mig själv.
48 var VG och jag hade 49 poäng. Snacka om tur.
Nu väntar man på resultatet på matlagningsproven. Jag håller verkligen tummar & tår, för vill inte få omprov.
Känns lite som min tur har vänt från otur till tur. Så det känns så himla bra just nu.

Slutade igentligen 11.30 idag men skulle fixa ett prov, matlagningsproven vid 12.00
så både jag och sussi fixade det, så nu håller vi tummarna att vi klarar det. Sen efter det var man snäll och höll sussi sällskap till 15.00 Så hon slapp sitta själv, så vi gick till studierummet för att få något gjort. Lite gjort men mest prat.

Så såklart när man skulle cykla hemåt, så spö regna det ute. Jippie!
Men fick gå det också! Kom iallafall hem hel som jag brukar säga!

Ska sätta mig lite med naturen nu, måste få det gjort.
har bara det som ska in nu, så man får sitt betyg innan man får sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Hej. Många frågor där. Det är bra med mig, vet inte när jag kommer ner riktigt. Vi slutat typ den 11 eller något. va bra att bloggen funkar. Hur är det med dig då? Kramis,

2008-05-21 @ 19:54:46
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0