Mors dag

Idag har det hänt massor här hemma. Först var man ensam från 8.30 till 15.00 och då städade man och tvättade och hade mig. Så nu är det iallafall rena kläder och rent hem. Sen runt 15.30 bär det av hem till mina föräldrar för att fira min kära mamma på mors dag. Fick tårta och massa annat gott. Och när man var där så passa man även på att fota Catch lite då han stod så himla fint, Så tänkte lägga in en fin bild på honom här.

Efter man varit där var man hemma en stund sen vid 19.00 bär det av hem till Andreas föräldrar för där fick man grillat och efterrätt. Så hela dagen har varit en massa käk typ. Men kul när man har massor att göra och inte sitter hemma och ugglar hela dagen. Så lite brun har man allt blivit idag när man har varit ute. *Jippie*

Nu sitter man ensam  hemma, eller har Catch men andreas är och bärgar. Eller rättare sagt han skulle köra in en bil till Norrköping. Så han kommer väl om ca en timme eller något. Så man ligger väl i sängen då. Eller sitter här. Är inte trött ännu men lär väl bli. Det är tusan inte långt kvar nu tills vi får sommarlov. Det ska bli så himla skönt med sommar.

Nu ska man ta och läsa lite bloggar.
Ha en bra kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Wictoriia

Hej!



Jo jag gör ju det. Jag får se när jag hinner. Jobbar i stort sett varenda dag då. Sen kommer jag ha två jobb samtidigt så då blir det 10 - 12 timmars jobb om dagen.

Jag har 140 timmar på mcdonals i juli. jobbar från 05.30 - 15.00 på min födelsedag till och med...

Surt. kramis.

2008-05-25 @ 23:39:24
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0