Jag tävlar



Är med i Linda´s tävling där man kan vinna 3 valfria LANZA Produkter.
Om man skulle vinna så skulle man vilja vinna dessa Produkter för att
mitt hår bara lägger sig i när man har såna produkter som är köpta i en vanlig
livsmedels affär och de produkterna är så himla dåliga för mitt hår bara lägger sig ner utav det.
Är bara volym ett tag sen ser mitt hår så himla hängigt och tråkigt ut.
Så nu vill man vinna dessa Produkter.

Lanza body-building shampoo -

ger volym till fint, kraftlöst och hängigt hår.

Lanza Urban Molding Paste -

Hårförtjockare, ger volym och struktur 200ml


Lanza Dramatic F/X Spray -

superfast frisyrspray vilken ger den bestämda förmågan som krävs för dagens designstilar 300ml


Dessa Produkter skulle man vilja vinna om man vann tävlingen, Linda!
Tack för en bra blogg och tävling,vännen !




Kommentarer
Postat av: Wictoria

Joo vi gör ju det tyvärr. Har också massa inlämningar. As jobbigt. Men jag tror inte att sista veckan kommer va så speciell för vi avslutar ju alla kurser nu och nästa vecka sätts betygen, så finns inte så mkt mer att göra på dem som avslutas iaf. Kramis,

2008-05-21 @ 23:00:37
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst var det jobbigt att operera för det? =S Min trumhinna sprack så blod rann ur örat, skulle åsklart sova hos en kompis. Det var inget vidare kul =/ Jag fick lov att operera två gånger, det var verkligen inte kul. Och jag skulle geentligen ha opererats igen förra året för att korrigera mina öron som har blivit väldigt sneda sen sista operationen =S

2008-05-22 @ 20:08:28
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0