Extra slag

Mitt hjärta krånglar hela tiden.
Har ont massor nu, förstår inte varför.
För igår började det hela dagen men några dagar innan har man känt hur de har slagit extra slag
vissa gånger men inget man har gått och funderat på. men nu så har de blivit mer och mer extra slag.
Vet inte om de kan vara att man är stressad fast man inte känner det.
eller så är det något annat, men frågan är vad..

Jag vill bara lägga mig och vila istället, så frågan är om man ska gå på varmkök idag.
Vill, men ändå lägga mig och vila för hjärtats skull. så det inte händer någonting.
Jag får se hur man gör.

Ska försöka få tag på sussi och se om hon är i skolan..
Sofia var icke det för man läsde hennes blogg.

Ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Wictoria.

Va skönt. :D Kramis.

2008-05-24 @ 12:26:34
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0