Dålig uppdatering

Jag har haft hur mycket som helst att fixa och så. Så har inte alls haft mycket tid för bloggande för min del.
Och så har man varit mycket på cross med min älskling & hund. I torsdags tävlade min älskling och kom på 4:e plats & fick pris. Och sen i lördags var han och tränade i kolmården så var med där och tittade lite. Sen igår var man och kollade på tävling i åtvidaberg det kallas för tvcrossen. Så mycket cross i helgen!

Och nu har skolan satt igång igen, och jag håller på att bli tokig på det. Så himla mycket som ska fixas och som ska vara klart nu innan betygen kommer sättas. Så nu  vill man bara att sommarlovet ska vara här! Så att man kan få pusta ut och vila ordentligt. Blir ingen lång uppdatering för min nu men jag lever iallafall.

Kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0