Måndag

En väldig seg & tröttsam måndag.
Kommer till skolan och sätter igång med Prov. *Jippie*
Men vi får se om man lyckas eller inte. Men kändes bättre än vad man hade hoppas på! Hoppas att man kommer få reda på resultatet snart. Iallafall innan Påsklovet börjar!

Igår gick man upp 5.50 för att åka vidare till Norrköping för att hämta upp Sandra,Thyra & Lhine. För att sedan åka till Eskilstuna på hundutställning. Tog väl ca 1 timme & 30 minuter tills vi var framme. Det sluta med att Catch blev 2:a och syster Lhine fick HP, kom till finalen och blev BIR och sedan BIG-R. Riktigt bra resultat blev gårdagen iallafall. Så vi kunde åka hem med glada miner! =)

På vägen hem blev det att vi stanna till och åt på donken! För magen kurrade rejält. Så vi satt ute i det fina vårvädret och åt faktiskt. Tänkte ta och lägga in en bild där sandra ställer ut Catch.
Hoppas ni kommer tycka om bilden !

image153

Vår fina valp som börjar bli stor nu! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken donken käkade ni på? :D Puss. Just det, jag kommer ner den 27 eller den 28 och stannar över helgen då. Kramis.

2008-03-17 @ 22:05:28
Postat av: Wictoria.

Vi kanske kan shoppa när jag kommer ner. Pappa lovade ju mig nya skor, sen kanske jag har lite pengar över :D kramiz.

2008-03-18 @ 16:05:50
URL: http://wictoriia.blogg.se
Postat av: Mäster katt

Aw, vilken söt! :D

2010-09-10 @ 21:04:33
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0