Lite ensamt

Hej vänner!

Idag var man i skolan då, började 11.05 slutade 14.55 en helt ok dag.
Sen direkt gick man och handlade lite för att man är ensam hela kvällen!
Efter det blev det att hämta catch på macken.
Så nästan hela kvällen fram till klockan 17.50 så ringde min pappa & frågade om
man ville hänga med till viberga för det visste att man var ensam hemma med vovven. Så svarade ja och hängde med mamma & pappa dit. Det skulle handla lite, fick med mig lite därifrån med.
Eller mamma & pappa betalade, så snälla det var! En liten godispåse hängde allt med hem.

Nu ikväll såg man lite mer One tree hill avsnitt, och bara slappat här framför datorn.Skrivit lite med andreas på msn och så. Få tiden att gå fortare. Imorgon går man väldigt skönt i skolan, 9.15 till 13.15
Hoppas min älskling kommer hem lagom till finspång då så han kan hämta upp mig i skolan.
Nu ska man ta och kila ut i denna kalla kväll för att gå ett varv med catch, ensam. Otäckt !

Love u andreas !

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. näääe.. i skolan? fyfan va dåligt!.. killar har ingen respekt när det gäller sånt där.. Kan det inte ta bättre tillfällen?.. Lite känsliga kan de väl ändå vara!

Hoppas din kompis mår bättre snart, det är inget man önskar sin värsta fiende det här. Så ont gör dt..

2008-03-11 @ 22:21:50
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0