Långfredag

Idag när man vaknade blev det att direkt gå en lång promenad med hunden & älsklingen i snövädret.
Snö så mycket att man kisade med ögonen. För kom snö emot ansiktet. Otäckt när man får snö i ansiktet.
Sen efter frukost och så, satte vi igång och storstädade faktiskt, behövdes!
För sen klockan 14.00 var det dags att åka på kalas, min systers dotter Alva blev 4 år idag.
Hon börjar bli väldigt stor tjej nu. Hon fick sin första riktiga cykel idag. (en rosa såklart)
och massa annat smått och gott. Vi blev bjudna på Mussepigg & mimmi tårta också!
Glömde såklart kameran, så himla typiskt! men se om man inte kan få någon bild av syster någon dag!

Nu är man ensam hemma, var ett tag hos mina föräldrar för att min Plutt är hos en vän och spelar
lite X-box, men fick nu höra att det var en  hel del folk, men tur att han inte kan dricka, för han har Jouren!
Han kör bärgningsbilen för er som undrar, men han är också bilmekaniker på vardagarna men har vissa
helger och så bärgning. Så får se när han har tänkt att komma hem, Jag hoppas snart .
För det börjar bli väldigt tråkigt här hemma. Ensamt om man får säga så!

Jag hoppas ni har haft en bra långfredag.
Min har varit helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0