Kära läsare

Hej kära läsare.

Idag är man ensam hemma, för min plutt är på Elmia-mässan.
Så Plutten åker med sina vänner dit, Asså en Grabbdag. Så jag sitter här och har
diskat,bäddat sängen och plockat undan lite. Enda man har kvar är att dammsuga.
Men det får bli lite senare, för nu vill man lata sig lite. Så det märks när min plutt kommer komma hem!

Jag har direkt inget planerat idag, kanske blir att plugga lite på naturkunskaps Provet.
Fixa alla frågorna och så. Har inte gjort klart dom än. *suck*
Blev ju sjuk sista veckan vi gick i skolan. Väldigt tråkigt .

Jag har inte så mycket att blogga just nu.
det kanske kommer senare. Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Helena Lundqvist

Vilken fin vovvsing!

2008-03-23 @ 11:18:55
URL: http://www.helu76.blogg.se
Postat av: Modeakuten.se

Svar: ja det kan man,

2008-03-23 @ 11:43:02
URL: http://modeakutens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0