Glad Påsk

Idag är det skärtorsdagen här  då, och en annan ligger hemma och är sjuk.
Hoppas att friskna till snart. Imorgon är det långfredag, och då är det så att min älskling är ledig.
Och det är riktigt härligt, men imorgon 14.00 ska vi på kalas hos min syster! Hennes dotter alva blir 4 år.
Hon har växt enormt mycket tycker jag. Jag ska försöka ta lite bilder på henne imorgon & Johannes såklart!

Idag kommer man inte göra så himlans mycket. Mestadels vila och se på One tree hill avsnitt.
Se om man kan få i sig något i magen, det är inte de lättaste nu, men huvudsaken man får i sig lite, och
dricker väldigt mycket så funkar det ju!

Nu ska man se lite avsnitt.
Ha en trevlig Påsk.

Glad Påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0