Fredag

Idag har man varit duktig, har storstädat hela lägenheten, sen efter det ringde min mamma och fråga om man ville med och handla med henne, och självklart, istället för att sitta hemma och glo. Så handla lite gott tills ikväll. Min kusin är i Norrköping nu, så himla kul. Så hon kommer kanske hit senare till mig om inte hennes far har planerat något speciellt. Men hoppas såklart att hon kommer. Så vi kan umgås lite!

Imorgon lär det bli en tripp in till Norrköping för att shoppa lite.
Jag är väldigt sugen på det, var ett tag sen sist.
Och om ca 35 minuter slutar min älskling också , och han får sin helg med.
Men jag måste försöka plugga lite naturkunskap med snart. *suck*

annars lär jag aldrig klara av provet. blää.

Ha en trevlig fredag.
Jag ska iallafall ha det :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan.

Titta gärna in på min blogg och se om det är några kläder som du är intresserad av.
Det kommer även upp mera senare under dagen!

2008-04-01 @ 11:42:42
URL: http://garderobrensning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0