En stressig morgon

Idag blev det en stressig morgon för min del. Skulle va hos bosse vid 8.50 och jag vaknar 8.30  På en halvtimme hann man tvätta håret, blåsa håret, sminka mig, ta på mig kläder, få i mig en tallrik fil och sen borsta tänderna och ta på mig ytterkläderna och lämna vovven hos min älsklings jobb. & gå till skolan.
hann verkligen mycket, men stressade verkligen som en tok för att hinna. Men kom 10 minuter försent men läraren kom prices då också när jag kom dit. Så det var tur det !

Annars har man haft naturkunskap & miljö & säkerhet idag.
så slutade 13.30 redigt skönt när man har haft sån stressig morgon !
Så nu sitter man och tråkar. men har massor plugg att fixa.

Måndag v.12 Miljö & säkerthets prov.
V.14 Prov i projekt & företagande.
Tisdag V.14 i Naturkunskap om energi.
Har en hel del att fixa nu. så bäst att börja plugga. *suck*

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej, nu är det tävling igen hos mig - och den här gången väljer du själv vad du vill vinna! Hoppas du vill vara med! :-)

2008-03-06 @ 16:46:49
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Jennie

:) Det är fint, sj??
gonattkram

2008-03-06 @ 22:15:17
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, jag hoppas också att det ger resultat, men jag funderar på om jag ska använda dem på sommaren, för de funkade bäst tillsammans med solning :)

2008-03-07 @ 11:25:08
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0