Är yr

Blev hemma idag, min rygg värker så att man är yr.
Förstår inte varför man kan bli det när de värker så himla mycket i ryggen.
känns som det är ett tag sen man skrev sist. Har inte blivit så mycket av det.
Haft himlans mycket att göra. idag ska man plugga på arbetsmiljö & säkerhet.
tråkigaste provet och ämnet någonsin.

idag ska min plutt klippa sig vid 12.00
det behövs, för hans hår har växt väldigt mycket på senaste tiden.
ska bli kul att se hur han kommer bli efteråt. väldigt söt tror jag.

Just nu ligger man i sängen & skriver här och lyssnar på en underbar låt.
Takida - Curly sue. Himlans bra låt !

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. vad glad jag är för din kompis, hoppas dt inte händer igen bara. Viktigt att de pratar me varandra.

Okej, själv är jag i skolan och det går ju.. lite trött och omotiverad bara..

Ha en bra dag bara .. :D

2008-03-13 @ 12:29:13
URL: http://shelliie.blogg.se
Postat av: Michelle

sv. ja dt är sant, viktigt att prata om allt så inget är oklart..

Ha en superkväll :)

2008-03-13 @ 16:17:22
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0