Är ensam hemma

Godkväll kära läsare.

Jag sitter ensam hemma, för kände mig väldigt febrig förut under dagen så har varit hemma och sovit. Och min älskling är med några kompisar och dricker lite, det är trots allt midsommar. Men man själv sitter hemma och dricker lite cider för sig själv framför datorn. Känner inte för någonting för är väldigt varm fortfarande. Febern vill inte gå ner verkar det som. Men vill bara få hem min älskling just nu, men får väl låta honom vara någon timme till för han är trots allt aldrig ute knappt. Så då får man låta honom vara och låta honom få ha kul.
Önska man också kunde vara på fötterna men inte ikväll, så himla typiskt när det är midsommarafton och allting.
Jag har sån otur när det gäller något så ska man få feber just idag.

Sitter just nu och ser på en sjuk film som heter rain man. Vet inte riktigt vad det är för slags film men den funkar väl. I helgen vet man inte riktigt vad som  händer, söndag antar man att det kommer bli cross för min älskling. Så tror nog att man kommer hänga på där om man inte har något annat för sig men det lär man väl inte ha.

Ha en trevlig midsommarkväll.

Kommentarer
Postat av: DATING AND THE CITY

jag tycker det är rätt mysigt att vara ensam hemma :)

2008-06-22 @ 11:29:37
URL: http://datingandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0