T o r s d a g

Vad ska man göra en dag som denna då? Andreas ska köra cross idag, så kanske får bli att ta bort ogräs hemma hos mina föräldrar och tjäna lite pengar för det. För det behövs kan man säga. Så fattig jag är just nu! Annars kanske man ska passa på att sola lite, men ska såklart träna med Catch idag, blev så himla stolt över honom igår när han förstod hur tass-target gick till. Han kan det riktigt bra nu faktiskt. Men mer ska han allt kunna. Jumer jag tränar så kommer det fastna som en smäck snart. Jag har inte så himla mycket att skriva nu såhär på morgonen, mer att man ska äta frukost nu så man orkar med dagen, hade lite huvudvärk förut men nu har den försvunnit, det är riktigt skönt. Men ni får ha en bra torsdag



Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan förstå det :)

--> Tyck gärna till i mitt senaste inlägg ang. spamm

2008-07-31 @ 12:49:08
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0