Synd om min Andreas

Jag har glömt att berätta vad som hände i Onsdags då vi var och tränade Cross, Eller min älskling tränade. Första gången han ramlade när han tränade i onsdags var inte så farlig för då ramla han bara omkull efter ett hopp. Men han skadade sig icke då! Men sen efter han hade vilat ett tag och han skulle ut och träna mer. Så säger det PANG. Han hamnar med sitt bakhjul på en STOR Jäkla STEN som sitter fast på cross banan och flyger över styret och gör som en volt. Samtidigt som han kör på den STORA STENEN så biter han sig själv i sin tunga, och han bet sig rejält så han har som en bit som sitter lös nu. Nu kan han knappt äta och dricka och jag tycker så otroligt synd om honom. För när man står och kollar när sin älskling kör och är duktig så blir man rädd när olyckan väl är framme. Så fick springa så fort man kunde efter detta hade hänt. Så orolig är man varje gång som flickvän att han ska skada sig rejält. Och det är nästan värre då de är tävling för då ska man vara så bra och snabb som möjligt för att få en bra placering. Men min älskling är en tuff kille och står ut med den smärtan han har i tungan, men som sagt allting kan hända när man kör CROSS!


Kommentarer
Postat av: Wictoria.

Men shit va det händer mycket med han.

Va äckligt det där med tungan, man känner smärtan när man läser bara. Usch..

2008-07-11 @ 14:01:35
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0