L ö r d a g

Vakna vid 5.00 idag av att Andreas mobil ringer, och det var hans farsa som sa att det var bärgning, så han fick åka och bärga, men han kom hem vid 6.30 sen iallafall, så han kom och la sig och var gosig men båda två somnade om och vaknade vid 9.30 så då blev det en dusch, äta frukost och sen åka till Cross banan. Fick sällskap denna gång av min syster. För hennes kille skulle med köra så skönt att man har någon att prata med sådär, För Andreas är så inne då han kör så han säger inte så mycket, men jag har ofta ändå fullt upp med Catch. Men nu är man iallafall hemma därifrån och sitter i soffan  med täcke och kudde och tar det lungt. Är helt slut i kroppen och känner inte alls för att göra så mycket. Trodde man skulle åka och bada i Andreas farbrors Pool idag, men då kom annat i mellan och nu är vädret hur dåligt som helst. Så tråkigt väder denna vecka tycker man, ena stunden är det sol sen andra stunden kommer regnet. Jag vill ha SOL så man kan sola och ha kul i värmen. Ikväll kommer det nog inte hända så himla mycket. Är lite sugen på att hyra film, men det är frågan om Andreas vill det. Eller om det finns något annat som går på tvn. Sånt som kommer att märkas. Nu ska man faktiskt ta och lägga sig ner och vila lite, Se när andreas har tänkt dyka upp. Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Katie

Jag ska börja plugga i Umeå. Det blir till att pendla, men det okmmer nog gå bra!

Jaha, vad opererade du för något? Vilken linje går du nu?



Kram

2008-07-13 @ 01:47:42
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0