Jag är arg och irriterad

Andreas ringde mig igår och berättade en sak för mig, Han är i Uddevalla på VM Cross och på kvällen förstår man att det kommer fram en massa Sprit och folk blir helt lustiga, Igår hände det, vart ett stort bråk där nere och det var knivar med i bilden och sånt. Sen går andreas och kollar vad som händer tror ni inte att han ser att dom slänger upp en kille på motorhuven på våran bil, så nu har vi fått stor buckla på vår bil. Jippie. Liksom vilka jäkla idioter det finns. Så andreas och hans far fick polisanmäla detta. menar det åker ner för att ha kul och så händer detta, då blir man förbannad. Men sen iallafall så skulle andreas gå och titta och då kommer det några springande och tar tag i hans axel och typ rycker så andreas får jätteont i sin axel. För han har haft en skada där sen han kört cross, axeln har hoppat ur led och så förut, men sen nu imorse när man pratade med honom hade han jätteont i sin axel. Så jag tycker jättesynd om min älskling, man vill bara finnas där hos honom och ta hand om honom, men det får bli imorgon kväll det. Så förbannad blir man att man måste fixa bilen och grejer nu. Men JÄVLIGT TUR att man har försäkring på bilen. Annars hade det nog kostat massor, men det är tur att dom äger en bil verkstad själva så det kan fixa sånt. och att han har en farbror som fixar såna bucklor. Nu hoppas man att det inte kommer hända något ikväll.
För antar att folk lär supa skallen av sig då också.

Annars har jag inte gjort så himlans mycket, var hemma hos mina föräldrar igår och åt tacos och kollade på film. Sen skjusade mamma hem mig och Catch för att vi skulle hem och sova. Och idag nu på morgonen har man diskat, varit ute med Catch och lite sånt. Nu sitter man här och tar det allmänt lugnt och hoppas såklart att älsklingen kommer att ringa snart. Sen senare kommer min far och hämtar mig och catch igen, för då ska man åka och vara barnvakt med mamma till min systers barn. Och min pappa och bror ska ta hand om Catch. Så man får vara lite hund fri idag. Nu ska man fortsätta läsa lite bloggar. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: hah, okej :D nej inget alls, ska bara ta de lungt idag :

2008-07-05 @ 14:14:15
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Wictoria.

Men gud shit va hemskt!!!

:(

2008-07-05 @ 17:37:30
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Katie

Gud vad jobbigt! Jag skulle bli superirriterad!



Vad mysigt du och dina föräldrar verkar ha haft. Gott med tacos dessutom!

Ja, visst är det hemskt att sova själv?



Jag kom just hem från jobbet. Är pigg som attan!Kram kram

2008-07-06 @ 05:30:55
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ja jag gjorde inte så mycket :) de blev filmkväll :D

2008-07-06 @ 10:57:26
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Katie

På nätterna har vi öppet till tre, men jobbar till fem eftersom vi ska stänga en massa och så. Men nu stänger vi ju ned hela restaurangen på lördag så det blir inga fler nätter nu.

Vad hade du för dig igår?

2008-07-07 @ 07:00:49
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0