Inte på topp idag

Vet inte riktigt vad de är med mig idag, vaknar med huvudvärk och helt yr i bollen. Och förut fick man värsta nysattackerna så började min näsa rinna, så vet inte alls vad det är idag med mig.. vill bara ligga i sängen och ta det lungt. och värst av allt, går och små äter istället för att äta riktig ordentlig mat. Har liksom ingen ork till något idag!  
Om 45 minuter slutar Andreas, så de märks vad som kommer hända då.
Se vad han är för på humör, om han vill nånstans eller bara ligga hemma och mysa!

Senaste tiden har de inte blivit så mycket bloggande.
Har mest gjort annat här hemma.
Nu ska man faktiskt ta och vila lite. är trött.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Jag vill se hur klippningen blev :D

2008-07-01 @ 16:28:58
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0