Härligt att Andreas har Semester

Det är så himla härligt när Andreas har semester så man slipper vara ensam hemma varje dag och inte ha ett enda SKIT att göra. Men idag sitter man ensam för nu är han på Cross banan och kör lite. Och jag har tvättstugan så har inte så många maskiner kvar nu, kanske 2-3 stycken. Sen ska man bara vänta tills allt har torkat klart och sen har man rena kläder, det är skönt att man har det gjort sen. Imorgon föresten ska vi till Söderköping, Hälla. Vi ska närmligen till Uppfödaren för att Catch ska bli klippt till Utställningen som är nästa Söndag i Köping. Vi hoppas såklart han kommer att få ställas ut så han inte fäller för mycket men tror nog inte han gör det, för han har så himla mycket päls så det finns inte. Hans päls växer så himla mycket att det inte ens syns att han fäller lite. Och hoppas man kommer att få träffa valpen det har kvar i Hälla, Det har en liten tik kvar där om är otingad. Så himla fina Golden valpar är.. Mjuka och lena. Jag ska snart ta och ställa mig och laga mat tills min älskling kommer hem, Idag blir det Potatis, fisk och dillsås. Det är så himla gott.

Ha en bra söndag

Kommentarer
Postat av: Katie

Jaha... Ja, handels är säkert bra. Jag läste samhälls och det var ju rätt onödigt. Man kan ju ingenting när man är färdig.

Haha!

Vad har du gjort idag?



Kram

2008-07-13 @ 16:41:32
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Samsung 40" : )

2008-07-13 @ 17:30:58
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: melinda

vad kul med utställningar, går det bra för din vovve?

2008-07-13 @ 22:50:48
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0