Förkyldning

Igår kväll märkte man att min näsa började rinna, och det första man tänker på är att det är Pollen.. Sen gick det över senare, men nu när man vaknar så rinner näsan igen och man börjar undra vad det är.. Antingen är det Pollen snuva eller så är det en ordentlig förkyldning som kom väldigt snabbt i såfall. Hatar att ha rinnande näsa, värsta jag vet. Speciellt på sommaren. *stort suck* Så hoppas det kommer att gå över snart. Idag har man massor att fixa.
Ska cykla ner till Arken för att se om hundfodret finns, dammsuga våran bil.
Laga mat osv. Finns en hel del faktiskt. Just nu vill man försöka sova, men det går inte.
Hatar när förkyldningar tar över all sömn. *suck*

Så det får väl bli att man går upp snart och ställer sig i duschen.
Ni får ha en trevlig och solig dag.

Kommentarer
Postat av: Katie

Jag ska jobba ikväll och vid tio hade jag tänkt ta mig en tur på OnOff och Telia för att kolla vad det kan vara för program på min dator som drar så mycket av internet. Igår stt jag en timme och jag tog emot 33,9 GB. Det är nog ganska mycket tror jag...

Annars blir det ganska lungt idag. Ska försöka hinna med lite solning.



Vad tråkigt att vara ensam hela helgen, men du kanske har några roliga planer?

2008-07-03 @ 07:55:56
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Nej, nu är det faktiskt bara du som skriver!



Jag börjar jobba klockan fyra, så jag far väl vid halv. Ja, det är superjobbigt att vara förkyld!



Vad roligt att vara barnvakt! Jag är så barnslig så jag älskar att umgås med barn, men jag har inga som jag kan vara barnvakt åt. Typiskt!

2008-07-03 @ 08:20:13
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0