Så Ruttet!

Vad arg man blir. Förstår inte hur lärare Planerar.
Kommer till skolan har ett JÄVLA PROV vid 8.20 & är klar en timme efter.
Och sen när man är klar så får man vänta i 4 h och 30 minuter att nästa lektion börjar.
Så de var bara att traska sig hemåt och äta, Så nu sitter man här vid bloggen och skriver lite.

Så PLANERING, är vad lärare borde fixa bättre.
Menar hade varit bättre att börja med sitt nya schema när vi började.
istället för de gamla. Jag är IRRITERAD !

Och Provet vi hade, Hopp undra hur de gick det undrar jag?
Hoppas ett G iallafall men man ska aldrig säga något .
Var många som tyckte de var skit svårt , Var nog bara inte jag som tyckte det !
 
Ska tillbaka sen och ha Näthandel & Svenska.
Sen slutar man. Rejält tråkigt !
Vill heldre ligga här hemma & myspysa med ljus och så.
Känner mig inte alls bra idag. Hängig och skit !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0