Mår inte bra

Min mage är sjuk konstig. Känns som man ska spy hela tiden.
Känner mig skit varm i vissa lägen också. Usch , vill inte åka på något !
Så blev att stanna hemma idag , för kände mig inte alls bra imorse .
så ringde och sjukanmälde mig förut, men hoppas hon hör på telefonen.
var tvungen att prata in, det är de värsta jag vet. men bättre de än att inte ringa alls.

Så hoppas man blir sjukanmält nu !
har inte smsat sofia eller någon, men ni kanske läser detta i skolan ;D
hoppas man frisknar till tills imorgon bara . vi ska ju fika imorgon på P2 ( :

Nu ska man äta något om man nu får i sig något.
sen se på någon film tänkte jag. bara mysa med mig själv och hunden.

andreas tack för du förstår mig.
älskar dig mest honey. (v)

Kommentarer
Postat av: fia

du måste komma imorrn !
:)

2008-01-21 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0