Känner mig stressad

Kära läsare, nu har man kommit hem från skolan , slutade visst klockan 13.30 idag.
Väldigt skönt , sista lektionen fick man reda på att man har prov onsdag den 6 feb i Projekt & Företagande.
Kapitel 1-4 så de kommer säkert vara ett stort prov. Så bäst att börja plugga på det redan nu. Och jag som redan har så himla mycket att plugga på.

Allting som ska vara klart innan sportlovet

Pyskologin arbetet ska vara inlämnad v.7
Praktikrapporten
Ha prov i naturkunskap (muntligt) v.7 på tisdagen.
Varmköks häftena ska vara klara så fort som möjligt.
& sen provet som är den 6 feb i projekt & företagande.

så som ni ser man har en hel del att plugga med.
igentligen ska man inte sitta här, men svårt att slita sig härifrån.
Kanske ska ta tag i varmkökshäftena så de är klara tills imorgon, helst.
kanske lika bra det.
ni får gärna kommentera. ( :


Kommentarer
Postat av: jessica

nej, jag tror inte att jag vinner heller. Men jag skulle bli så jävla glad om jag gjorde det. Åh, har ni med mycket i skolan? :/ Samma här, usch.. Vill ha lov!

2008-01-31 @ 15:21:23
URL: http://jessicawaleij.blogg.se
Postat av: loui

No offence, men det där är ju ingenting. Akta när (om) du kommer till unsiversitetet. Ingen sportlov här inte ens :P Aldrig någon vila heller xD Men kul är det! :D:D

2008-01-31 @ 20:44:06
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0