Har ätit lunch

Nu är man mätt i sin lilla mage.
Se om andreas kommer hemåt snart en stund.
för sen skulle han åka till sin farmor & farfar för att få lunch där, Raggmunk !
Vill också ha men börjar 12.40 och deras lunch slutar 13.00 och då har man ju redan lektion.

Ska föresten snart dra mig neråt till skolan *stort suck* har naturkunskap som sagt.
se om sofia & sussi har kommit tillbaka från deras fika, så typiskt att jag inte kunde hänga på ) :
Vi får ta de än annan dag. Det är ett måste !

Jag har iallafall gjort klart uppgifterna som skulle vara klart i Projekt & företagande.
så tänkte ta & lämna uppgifterna till henne när man kommer tillbaka till skolan !
nu kom andreas, bäst att gå. För ska ändå snart ta och gå till skolan.

jag tycker ni läsare allt få ta & kommentera !


Kommentarer
Postat av: My

svar: ja, det tycker jag absolut att du ska göra :D

2008-01-29 @ 20:07:16
URL: http://mysanliljequist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0