Fryser & nyser

Och så sitter man här igen då.
har inte skrivit på ett tag, för datorn har krånglat.
Så har inte kunnat bloggat. Haft lite mycket att göra med.

Fryser som bara den, och vi ska inte tala om hur mycket jag nyser framför datorn.
Blir nog faktiskt snart att kura sig ner i sängen och se någon film tror jag, eller försöka sova.
Har inte så mycket att skriva kära läsare men något blir de iallafall.
Föresten sitter och lyssnar på lite låtar med Amanda Jensen. Redigt bra låtar hon sjöng i idol 2007.
Speciellt , hallelujah. Den är så himla fin, och kommer ihåg när hon verkligen gick in för det. Var så fint.

Nä dags för mig att mysa mig ner i sängen nu.
hejsvejs.
 
 


Här kommer de en fin och söt bild på catch som jag gillar skarpt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0