Frida tävlar igen

MariaVuitton,Har en tävling där man kan vinna ett par riktigt läckra & söta Pumps,
Jag är därför själv med där & tävlar om dessa söta skor. Men man har väl kanske ingen chans att vinna dessa söta Pumps, men ville ge denna tävling en chans åtminstonde. Så får man se om min otur har vänt till tur istället! Men vann man dessa söta skor blir man väldigt lycklig, som får äga ett par såna söta rosa skor. Jag läser MariaVuitton´s blogg dagligen och hennes blogg har verkligen fallit mig i smaken. Tycker ni allt ska ta & kika in i hennes blogg & läsa lite om vad hon har för sig & var såklart med & tävla.



image109
Klicka på länken där uppe ni också, & var med & tävla om dom här fina rosa Pumpsen.
Tävlingen avslutas 22.22 på Fredag. Passa på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0