Försovit mig

TYPISKT !
Att man försover sig en fredag.
men ibland är de så !
Äter lite frukost nu .
så man har något i magen när man börjar nästa lektion.
Har bara idrott nu & sen varmkök .
Sen slutar man, det är skapligt skönt ! En fredag .

Se vad vännerna kommer tycka om min nya frisyr då.
Jag är fortfarande skapligt  ovan men de kommer nog kännas bättre snart !
Det tar nog några dagar innan man vänjer sig med sin nya frisyr.

Igår var man hemma hos mina föräldrar då, det var ett tag sen man var där sist.
catch tyckte de var skit kul att få träffa zorro, lekte för fullt.
I helgen kommer man få plugga ihjäl sig. Har en intervju man ska fixa sen skriva om den där
redovisningen. Känner inte alls för det , men de ska bli klart .
Ska redovisa på onsdag, hoppas jag klarar det !
nä, dags för mig att göra mig i ordning så jag hinner, så man inte missar för mycket av lektionen.

älskar dig andreas, vet att du läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0