Får snart gå hem !

Sitter ensam i datasalen & väntar på att en lektion och de är den sista för idag !
Hem & vila ska man göra sen. Mår inget bra. Hatar mitt hjärta ! Vill inte ha så ont som jag har.
Jag slutar 13.35, ska bli skönt . Sen senare bär de av till norrköping ! Det blev inte av igår.
Men idag blir de det ! Väntar in morgondagen, för vid 16.45 ska man till frissan. Ska bli så härligt !

Få färga,klippa & fixa slingor. wie
Snart dags att gå ner till skåpet för att hämta böckerna.
sen bara vänta tills klockan kommer bli 13.35
Pratade med min älskling förut, de var så skönt .
Tack älskling för du verkligen bryr dig när jag har det jobbigt !

Love you darling !

dags att kila ner till skåpet nu.
bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0