Prov..

Hemma från skolan, så himla skönt. men det blir inget vila för mig inte. *suck*
Fick ännu ett till papper till provet, & tyckte de var dåligt av läraren att få de dagen innan provet är.
Så mer och mer irriterad blir man. Annars har inte min vardag varit så himla kul. 
Så nu måste de bli att sätta igång att hårt plugga, så man kan detta sen. ( :
Håll tummarna för mig att jag kommer klara detta prov, det är ett måste.
Detta prov är så himla likt Företagsekonomi A. *stort suck*

Men ikväll måste min älskling och jag åka och handla mjölk och allt sånt som behövs. Det ekar faktiskt i vårat kylskåp nu tycker jag. Vill ha massa mat istället för ett ekande kylskåp.
Min älskling slutar som tur vid 17.00 så blir väl att åka så fort han känner sig redo. antar att han mer vill få lägga sig & vila lite först innan vi åker. Om man känner honom. *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0