One Tree Hill

Ligger fortfarande i sängen & ser massa One tree hill avsnitt.  serien är så otroligt bra. man kan inte slita sig från avsnittena. Ska se ännu ett till , sen måste man nog sova. klockan är redan 00.45 känns inte som klockan är så mycket, men shit så tiden går fort.

Var hemma hos mamma & Pappa idag. åt lite mat & så.
Annars har man slappat här hemma framför let´s dance. Men somna runt 19.30 och skulle bara sovit till 20.00 men var så himla trött, så sov till 20.45 så missa lite av let´s dance men gjorde inte så himla mycket.
Jag behövde vila kände man. så det var skönt !

näe, ska fortsätta se på avsnitten nu.
Har både älsklingen & hunden i sängen. båda två sover. mysigt !

Föresten fick en anonym kommentar som gör mig så irriterad över att
man skriver sånt, skriv istället vem du är om du nu vill fråga massa konstiga saker hela tiden.. förstår bara inte varför man ska hålla på och skriva, håll det inom sig själva istället.

Och en sak till, sökte sommarjobb på Ica maxi i stan där syster jobbar
Hon hade pratat med chefen där om hon kände någon som ville sommarjobba.
då tänkte syster på mig, var snällt. Så har skickat in en ansökan och så nu..
så får se om man kommer få napp.. vi får hoppas. Det tyckte om iallafall att man gick handel
sa syster åt mig. Så får hoppas på det bästa ! :)


image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0