Min plutt

Idag blir det inte mkt gjort, längtar ihjäl mig redan efter andreas.
ni kanske märker att man skriver mkt om det , men de förstår ni väl ?
älskar man någon så saknar man den personen så mkt att man inte vet vart man ska ta vägen.
Och jag älskar andreas enormt mkt. han är mitt allt . tack för du finns .

värsta av allt är att han inte har ringt än, & då blir man orolig . vill att han ringer NU. Han ringde 10.15 och det var första gången. och nu har det gått massa timmar och jag orkar inte vänta mera.
vill bara att han ringer nu. höra hur han har det.

catch sitter i soffan och kollar ut via fönstret, men ingen husse kommer ju.
Det träliga är att finns verkligen ingenting att göra. Finns tusan inget på tvn heller. bara skit som visas. filmerna man har är dåliga med.

ska ta & göra något nu, om man nu kommer på något.
andreas, jag älskar dig . (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0