Hmm..

Nu väntar man på att min älskling ska komma in på msn.
Han har med sig min bärbara dator till stockholm så vi kunde prata via msn.
känns mycket bättre att man kan prata gratis via msn än att prata via telefon då det kostar.
Om ca 10 minuter börjar Gossip Girl. nån som ska se det ?

Annars har man faktiskt inte alls gjort så mkt. ätit lite & så .
Efter Gossip Girl blir det en sväng med catch för kvällen.
sen bara slappa här sen sova.. Vänta tills min plutt kommer hem imorgon. *längtar*

har inte alls mkt att skriva, tänkte bara skriva av mig lite.
Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror ni är lite väl beroende av varnadra om han måste ta med datorn så ni kan prata på msn? ni måste väl kunna klara er utan varandra 2 dagar?!

2008-02-22 @ 15:42:23
Postat av: Frida

Svar till anonym: Ja, vi är beroende av varandra, Pågrund av att vi älskar varandra... Du får gärna forsätta tycka. Det är fritt.

2008-02-22 @ 17:12:33
URL: http://gelepuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0