Hej vänner


image114

Hej kära läsare!

Jag har varit riktig duktig idag, har stor städat.
Medans min andreas har slöat framför datorn.
och så tvättar man nu också, så jag har hunnit med väldigt mycket idag!
Så nu sitter man & bloggar och tar de väldigt lungt. Helt slut i kroppen.
andreas lova mig massage senare, så hoppas han håller vad han lovar. *ler*
ikväll är det Göta Kanal 2 på tv:n. Se om man ska ta & se det !
Eller så kanske de blir att vi ska bort till svärföräldrarna. Sånt som märks !
Andreas mammas bror & fru är där, så får se hur de blir.. Det kanske ringer & säger att vi är bjudna på lite mat, vi får se. *ler* skulle vara skönt att slippa laga om man får säga så. hihi annars får man ta & fixa något mumsigt här hemma.

Föresten är med i massa tävlingar nu, som ni kanske ser.
men kommer nog inte vinna något. Känner det på mig !
men har åtminstonde gett tävlingarna en chans. Så vi får hoppas man vinner något.
kommentera är ni snälla, roligare att blogga då !

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: Jadå de kommer : ) Inte idag dock :D

2008-02-02 @ 18:01:14
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Wictoria

Ge mig lite kommentarer då också :D hehe.
Hann du se nått av Göta Kanal då? :D

2008-02-03 @ 00:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0