Ensamt

Nu har min älskling åkt till stockholm på den där kursen.
Hoppas att han kommer få det bra, & att han kommer komma hem hel.
Han åkte 6.00 imorse & man saknar honom redan.
När man skulle försöka somna om så gick det inte.
somnade efter typ 45 minuter. Tog ett tag..

Idag så ska väl bara jag & vovven ta det lungt.
Se vad som ska ätas & så.. Ska försöka få hit mamma & hjälpa mig.
Så man får lite sällskap också, det kan vara skönt att få det.
Men det är frågan om hon har tid vill säga, får hoppas.

Min älskling tog med sig min bärbara dator så vi hoppas att de kommer finnas trådlöst bredband där.
för då lär vi lätt prata via msn. saknar honom fruktansvärt asså.
Vi brukar aldrig vara ifrån varandra typ.
nu ska man få i sig lite frukost då. Ha en trevlig dag!

Jag älskar dig andreas !

Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Det är supernyttigt att vara ifrån varandra. Jag tyckte det var jobbigt första gången Emil åkte iväg till Norge... efter att vi bott på varandra en lång tid, men sen de andra gångerna passade jag på att njuta :)

2008-02-19 @ 11:52:11
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0