Är så himla glad

När man kom till skolan idag och skulle upp för att hämta böckerna i den salen
man hade glömt dom igår, så gick jag bara in & i salen var de tyst och mörkt men sen när man kommer in
så sitter en hel klass där och har lektion, blev Paff. Men de hade den läraren som hade de provet man
gjorde igår, och då så höll hon upp en tumme upp och sa att man hade klarat provet. Och jag som var så himla osäker att jag inte klarade det, för de kändes som att man hade svarat fel på frågorna. Men titt, man klara de trots allt. Så hoppa verkligen av glädje. *Glädjeskutt* Så den läraren gjorde min dag riktigt bra ! Och så fick man reda på att man fick den praktiken man ville ha också. så den 7/2 är verkligen min DAG ! *wie*

Nu ska man faktiskt ta något att äta. för är verkligen hungrig.
Sen ska man plugga på Naturkunskaps frågorna, för dom ska jag allt få in i huvudet. eller måste få det, det är en sak som är säker iallafall. Sen plugga lite svenska med.
så kan man slappa sen senare ikväll, det är jag värd! ( :


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej, va med och tävla på min blogg om ett presentkort på Kicks, örhängen eller ett nagellack i valfri färg.
Vad har du att förlora?
Kom igen!

http://monkigirl.blogg.se/1202395287_tvlingen.html

2008-02-07 @ 16:12:33
URL: http://monkigirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0