Söndag

Min helg har varit helt ok faktiskt.
Tagit det lungt & varit inne i Norrköping med mor & min mormor. Handlat Julklappar!
Igår när jag & min plutt var på viberga så köpte man boxen Desperate Housewives första säsongen.
Jag har bara kollat på några avsnitt som går på tvn, så då tänkte man att man kanske kunde köpa första säsongen och man föll direkt för serien ju. älskar serier. Och boxen var billig också, fick bara ge 199:- för den. Tror man inte om viberga. Brukar annars vara dyrt där. men nu lyckas man fynda lite åtminstonde. Och var sista boxen också! Hade tur. Har sett 1-4 avsnitt nu. Har lite avsnitt kvar att se det finns 1-23 avsnitt på hela boxen. Wieee

Jag älskar serierna: Desperate Housewives, Grey´s Anatomy, Ugly Betty, O.C, One tree hill.
Det finns en hel del serier man tycker om. Skulle vilja ha alla boxarna. Men skulle bli lite väl dyrt.

Annars så kom man hem förut runt 16.00 från stan, handlade bara Julklapp till Catch idag, får bli det sista Julklapparna senare i veckan eller då man har tid helt enkelt, skönt att få vara ute i God tid i år. Någon som vet någon bra Julklapp till en 22 åring kille? Hjälp mig i såfall. Vill ha måååånga tiiiips!



Kommentarer
Postat av: emma

Jag har för mig att den kostade runt 3000 då, men då var den ju helt ny!

2008-12-07 @ 21:25:45
URL: http://pyretsvarld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Då får jag nästan vänta med mitt maraton tills dess. Måste ju se alla på en gång :)

2008-12-08 @ 22:44:35
URL: http://tomik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0