Tripp till Södertälje

Om kanske 1-2 timmar så åker vi iväg till Södertälje med Crossbussen och åker till Södertäljes Crossbana. Min älskling ska närmligen tävla imorgonbitti så därför ska  vi redan åka ikväll. Så innan dess ska vi hinna packa färdigt sen handla mat så vi har så vi klarar oss ikväll och imorgon. Vet inte riktigt när man kommer hem imorgon, men någon gång på eftermiddagen lär det nog iallafall bli. Får se om man kommer blogga något då man kommer hem. Måste bara berätta en sak som hände mig igår när vi var i vadstena på deras crossbana. Jag stod närmligen ute och håller i Catch´s koppel och så skulle andreas åka och träna med crossen och så hör man mobiltelefonen ringa, och man skydda sig för att svara men innan dess så skulle man hinna öppna skjutdörren till bussen och samtidigt så sprang man lite och sen for rakt in i Platt-tvn som sitter på väggen, rakt in i hörnet på tvn. Så fick världens jack på sidan av pannan, som tur var det under håret men fy tusan vad det gjorde ONT.  Så både igår och idag har mitt huvud mått väldigt konstigt och mår icke bra ännu. Kan knappt ta på jacket, för har så ont. Fick världens bula på köpet också! Men klantiga jag, som jag brukar säga! Men min mamma sa att jag får försöka vila så mycket det går, men icke att man har kunnat det för de har varit så otroligt stressigt både i skolan och hemma. Sov bara i 30 minuter förut men det blev inte mycket bättre av den stunden man sov i mitt huvud. Får se hur det kommer bli med huvudet framåt kvällen, Bättre hoppas man. Nu kanske man ska försöka ta och börja packa färdigt och sen se om min andreas tänker komma hem snart! Ha en trevlig fredag kära läsare!

Kommentarer
Postat av: liene

Okej, intressant med cross, önskar honom lycka till! :)

jälv har jag inte gjort mycket som vanligt, men skolan hinner jag med varje dag iaf, hehe.

Men där på Vadstena crossbanan har jag varit, bodde alldeles nära typ.

Stackars dig som slog i huvudet, inte kul. Hoppas det snart blir bättre.



2008-08-29 @ 18:47:29
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Okey, det finns inge här heller...

2008-08-29 @ 19:52:54
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

jaha okej trevligt trevligt :D

2008-08-29 @ 21:03:55
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: liene

sv: Nej, inte kul om det händer nåt. Det är ju farligt med cross. Ja, jag bodde alldeles i närheten typ.

Ha det bra med!:)

kram

2008-08-30 @ 22:11:33
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0