T i s d a g

Om ungefär 1 vecka börjar man skolan, det känns lite trälit men ändå kul att få träffa alla igen. Mest nyfiken hur schemat kommer att se ut i år. Och i år kommer man få plugga ihjäl sig känner jag. Har hur mycket som helst att ordna detta år i skolan. (sista året) ska bli så himla härligt. För er som inte vet hur det ligger till så går man fortfarande på gymnasiet och ska börja tredje året nu, skulle ha tagit studenten 2007 men inte blivit så. Men mer vill man inte säga hur det ligger till. Jag är stolt över mig själv som har orkat och verkligen vill ta studenten. Riktigt kul ska det allt bli, vi kommer ta studenten 7/6 såg man på skolans hemsida. Tur att man inte tar studenten samma dag som man fyller. (10/6) Nu på förmiddagen har man inte alls gjort mycket mer än städat, som är det enda man gör känns det som. Och så har man lagat lunch åt mig och min sötnos. mumsigt värre! Nu ska man bara slappa framför datorn och ta det lungt. Sen ta ett varv med Catch.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

jo det får bli en överraskning !

för oss alla :D



din bild va väldigt fin :D



me mej e det sådär mår väldigt illa tyvärr :(

men hoppas jag börjar må bättre snart igen !

2008-08-12 @ 15:08:43
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: carro

oj, men ring idag! så du har det gjort, det kommer bara bli värre ju längre du drar på det, dessutom kan det ju vara något farligt :(



har du haft en bra dag annarS? =)

2008-08-12 @ 17:11:53
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

mmm :D



men den va ritkigt fin :D

2008-08-12 @ 19:12:57
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0