L ö r d a g

Hej kära läsare!

Hoppas ni hade en bra fredagkväll igår, min var bra. Var hemma hos mina föräldrar och åt grillat.
Men blev nog lite för mycket dricka. Så är lite bakis idag. och så har min hals blivit svullen igen och näsan rinner. Men sånt får man väl ta ibland. Men det är säkert bara idag man har såhär, får hoppas iallafall. Idag är vädret mulet här, lite tråkigt faktiskt för man blir bara slöa av detta väder. Jag hade funderat på att åka hem till mina föräldrar idag med så man kunde arbeta lite i deras trädgård och tjäna lite pengar! Alltid bra att få ihop lite pengar så man har lite man kan röra sig med. Hatar att vara fattig student. Men man har en snäll Andreas som köper saker ibland till mig, och det är allt sött av honom. Att han ställer upp! Nu är Andreas och kör lite cross, inte så himla långt kvar tills han ska tävla nu. Det kommer säkert gå bra för honom på tävlingen det känner man på sig! Sen senare när han har kört klart ska Andreas, jag och min lillebror in till Norrköping till Media Markt för att byta en sak. Sen vet man inte riktigt hur dagen kommer att bli men tar dagen som den kommer idag. Jag var sugen på att åka och bada med Catch men vädret vill väl inte tillåta det idag. Men vi får helt enkelt se vad de leder till.  Nu ska man bara ta det lungt sen runt 14.00 ska man ta och fixa till sig lite så man bara kan åka iväg sen när han kommer. Ni får ha en underbar lördag.


Kommentarer
Postat av: Wictoria

HAha okey. men var det kul då?

2008-08-02 @ 12:18:12
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Jag vet inte riktigt hur det blir. Vi ska grilla med lite vänner och sen ska vi gå en sväng men det blir dricka ikväll iaf :D

2008-08-02 @ 13:36:05
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0