Jag har PANIK

Det är såhär att kursen börjar imorgon vid 19.00 till 20.30 och nu har det strulat sig med skjus dit. Så vet inte alls hur jag ska ta mig dit nu. Blir så otrolig sur att detta ska just hända mig, Har frågat totalt alla som har körkort nu. Mina föräldrar jobbar natt, syster ska bort, mina vänner kan inte, andreas mamma & syster ska träna med hästen. Och andreas och hans far ska åka bort också, och här står man utan skjus till Linköping. Vet inte alls hur man ska ta sig dit NU. Så har verkligen verkligen PANIK, har det nu sen några dagar tillbaka. Jag vill verkligen inte be min morfar för mina besvär, plus att han helst inte ska köra bil så himla långt. Så ska ringa mina föräldrar snart och se om de kan försöka lösa detta med mig. För det är som sagt kris för mig och Catch. Kan inte ta bussen och sen gå till stället vi ska vara på, det fungerar ju inte! Det hör man på en gång. Och vill inte missa första gången på lydnadskursen heller för den delen. är det någon där ute som ställer upp? :) Har bil men ingen förare som kan köra den, är du frivillig så säg till. *ler stort* Nu skulle de verkligen sitta bra med ett KÖRKORT. Men icke har det blivit så för det hänt mycket runt omkring mig. Men det kommer såklart att bli ett Körkort så småningom det är ett MÅSTE!

Annars har det som sagt inte hänt så speciellt mycket mer än att man ätit lunch nyss och tagit det lungt. Borde ringa mina föräldrar snart men vet inte om de sover än för det har som sagt jobbat natt! Men kanske ringer runt 14.00 då kanske det är vakna, men frågan är om man törs. *skratt*

Ha en fin tisdag, imorgon börjar skolan. Men börjar inte förns 12.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0