Jag blev peppad

Igår kväll när man satt och läsde lite bloggar så läste man Stina-Lee´s blogg. Och blev väldigt peppad. Läsde hennes inlägg "Gå upp i vikt" och det behöver jag ju! Men har som alltid hamnat i den där onda cirkeln att man inte följer tiderna man ska äta, och man tar heldre någon godbit än ett mellanmål och så liknande saker. Jag har som drycker hemma som ska göra så jag går upp i vikt, ska dricka 3 såna om dagen men har hur svårt som helst att dricka dessa drycker för det smakar otäckt och eftersmaken är ingen rolig heller. Men igår när man läsde Stina-Lee´s inlägg blev man så himla peppad och tänkte: Nä, nu är det dags att ta tag i att äta bättre & ska gå upp i vikt. Så nu sitter man här med en väldigt stor tallrik med Mild vaniljyoghurt och 2 grova mackor med ost & smör på. Sen blir det att ta en sån dryck och skölja med vatten för då får man ner den fortare. För en sak är säkert det är att jag SKA gå upp i VIKT. Så tack Stina-Lee för de underbara inlägget du skrev om detta. För inlägget fick en att tänka att man måste äta rätt för att gå upp i vikt. Så hoppas att man kommer lyckas nu och sen när man ska till dietisten den 1 sep så hoppas man att man iallafall har gått upp 1-2 kilo åtminstonde. På tal om annat nu, Sen senare ska man iväg för att kolla efter block, Pennor m.m för skolan börjar om 1 vecka prices. så det är dags att ha allting klart så man slipper stressa med sånt sen. Nu ska man äta upp frukosten och sen fortsätta läsa lite bloggar. Ha en fin dag! Bättre väder idag :D

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2008-08-13 @ 10:32:55
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

aha okejn idag händer inte det så mycke fin min del ska till morsfarsan åh hämta in deras post åh sen blir det bara till åh ta lugnt ..



åh vad sällan de e man hör någon som vill gå upp i vikt men behövar man så måste man kämpa !

hoppas du klarar de bra tjejen ! :D

2008-08-13 @ 15:17:53
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: caroline

haha men ajg är precis likadan, jag har hittat en knöl i bröstet, och jag drar mig som faan för att gå och boka tid...



jadå allt är bra med mig, förutom att jag är lite trött :P hur är det själv? :)



härligt inlägg btw! :)

kram

2008-08-13 @ 19:31:07
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack!

2008-08-16 @ 20:57:08
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0