I´m Happy

Fick ett mail idag som gjorde mig riktigt glad, Det är så att jag kom med i lydnadskursen.  När man såg att det var ifrån honom så blev man både glad och totalt stel i kroppen, med tanke på att jag är så nervös och blyg av mig. Men är glad att man tog sig mod till att skicka iväg en anmälan och blev som 1:a reserv på listan och så får man ett mail som det står att en hade hoppat av och han mailade mig och frågade om man fortfarande ville vara med, och man skrev SÅKLART!  Så den 20 augusti 19.00 är det dags för mig och Catch att visa vad vi kan. Skulle vara kul att åka till Sandra någon dag innan den 20 augusti om hon har tid och se om hon kan visa lite hur klass 1 fungerar. Är väldigt nyfiken! Men en sak är säker att man är stolt som tar steget och vågar. För lovar är en riktigt blyg tjej, men min rädsla kommer säkert gå över sen när man väl har varit där några gånger. Jag ville iallafall berätta min lycka att nu kommer ni få se mig och Catch sen på planen och hoppas vi kommer lyckas bra i framtiden. Och att man hoppas att lydnad är så roligt som alla säger, men det är det helt säkert!   Så nu längtar man bara mer och mer till den 20 augusti. Ni får allt hålla tummarna för oss. hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0