Godmorgon

Äntligen är fredagen här och man vaknar med huvudvärk, inte min starka sida att vakna på direkt. men det får väl såklart gå med det också! Hoppas den snart går över, men tror nog det är för man har vaknat hela tiden på natten och vänd på mig hela tiden. Hatar när man känner att man inte kan sova ordentligt. Men det är nog för att man har legat och tänkt på att man ska gå lydnadskurs med Catch. Man är trotsallt lite nervös, och det får man vara tycker jag! Men jag vet att det kommer bli bra i slutändan. Jag vet inte riktigt vad man ska hitta på idag, mer än att man måste ha en tvättid och hoppas det finns idag såklart, så måste snart rusa ner och kika på det! Jag har inte så himlans mycket att skriva mer än att man är hur trött som helst och vädret är grått. Det är mer höst ute än sommar! *suck*

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0