Det är tråkigt och ensamt

Man ligger i sängen och bloggar lite, men har inte så himla mycket att blogga om, men lite ska det väl allt bli. Mer än bloggar så lyssnar man på lite musik och är online på MSN men inga som man pratar med. Många som har status på.Så det är lite ensamt faktiskt, Om någon läsare läser så får ni gärna kommentera så har man något att göra! Andreas ligger bredvid och sover så sött. Han somnade direkt så fort han stängde av sin bärbara dator. Men han ska som sagt upp och jobba, Inte jag för jag är ledig som sagt. Men inte så länge till.. Börjar nästa onsdag. Den 20:e augusti.*suck* Tycker detta lov bara har rusat iväg, men så är det alltid. Nu ska man ta och läsa lite bloggar! ni som har husdjur kan allt vara med i djurtävlingen som man skrev om nedan.
Jag är såklart med!

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

jo det e så jag oxå har tänkt .. blir det inte allt för många bidrag åh jag har orken att lägga upp alla så tror jag att jag kommer att göra så istället för att det känns så dumt att bara lägga upp 5st vill som att alla ska ha samma chans .. men vi får se hur jag gör det blir en överraskning både för er åh för mej själv hahaha .. :D



allt bra annars me dej då ?

2008-08-12 @ 03:33:24
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0