Tillbaks

Då funkar blogg.se igen då.
Skönt det, men har inte mycket alls att skriva.
Rätt sent man sitter och skriver. ska igentligen ta och sova nu!
imorgon har man Psykologi först sen senare under dagen blir det till sjukhuset, har en tid hos
dietisten. Se om man får lite råd om hur man ska kunna gå upp i vikt då. Men vill inte rasa upp i vikt direkt.
utan mer komma i normal vikt i min ålder. är tusan 20 år snart ! väger alldeles för lite i min ålder.

idag hade man naturkunskaps prov. Hoppas det gick bra. Det märks! :)
annars har man faktiskt inte gjort så mycket. tagit det lungt!

Föresten imorgon fyller vår valp 1 år redan.
Så nu är han ingen valp längre. men i mina ögon är han det :D
någon dag måste man ut och fota känner jag! =)

ska sussa nu.

Kommentarer
Postat av: Eva

Du får ge vovven korv imorgon på födelsedagen! :o))
Min lille Rudolph älskar korv. hehe

Sov så gott!
/Eva

2008-04-01 @ 23:21:18
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0